28. 6. 2019

Na Ceste - Uterga - Estella/Lizarra - Los Arcos


Tady, zacatekm 2.dne,jeste nohy skoro nebolely. Dneska, na konci tretiho a po dalsich 53 km, je to jinak. Ale poporade...


 
Snidane za Utergou na mezi, klasika, lomo s bagetou. To si dam libit.


V kazde dire je tu krasnej, velkej kamennej kostel.



Zajimalo by me, proc jsou ty sloupy zebrovany. Snad ne kvuli lezeni nahoru. :-)



Puente la Reina a pauza na kafe. Nenesu ho s sebou, tak si dopravam.

Pred kostelem v... v... furt Puente?



Krasnej historickej most. Asi to Puente, kdxz je to most. :-)

Kockaaaa!

A dalsi!

Zdrzet se nuchnanim kocek neni zdrzeni. Naopak, nepomuchlat kocku a nepoprat ji hezkej den, by bylo pohrdani Bozim darem. :-)


Kytky jsou vsude, i v tehle vyprahline.

Ten miri hodne vysoko.



:-) Jizdni policie.

Zatimco jsem nedaleko odpocivala, policejnim konim skoncila smena a nasedli do vozidla. :-)


Tahle rodinka prede mnou tapala snad sto metru, brzdili me a kdyz jsem je chtela predejit, totalne se splasili. Jedno mrne zabehlo pekne daleko. Snad ho pak mamina nasla...



Krasnej kamen.

Pak jsem litala po namesti a hledala, jak dal. Hm. Kvuli sutru nevidim na sipku.


Dalsi krasnej kostel.



Bylo po poledni a ja hledala misto na pauzu. Tyhle stromy primo zvaly... ale nebylo pod nima pekne rovno.

Ale tady jo! Krasny misto. Levandule, co vic si prat.

Na rozmichani iontaku idealni. Levandule teda byla lepsi nez to piti, aleale doplnovat mineraly se musi.



Obed. Jahly s masem, co mi doma celkem chutnaly, jsem do sebe sotva nacpala. Holt lomo to neni. Dalsi den letely, zbytecna zatez musi pryc.


Krasny misto - olivovej haj k odpocinuti pro poutniky.


I neco k piti se jeste naslo. Za prispevek, samozrejme.

Vymenarna nepotrebnych veci


Smenarna knizek...



Tudy do nebe.

Zdejsi lekarny maj logo, jako byjeden v nich prodavali vejce natvrdo ve stojanku.

Aby bylo jasno, kam dal.

Cil je jedte daleko.

Blizim se. Opusteny klaster primo vybizel k prespani, ale ja chtela az k mestu.



Dalsi misto k prespani. A ja chtela jeste dal. Pohrdla jsem...



...a nakonec jsem spala tady, za kostelem. Byl tu klid, ale ve vysoke trave ponekud zivo. Ale prezila jsem.

Rano. Vyprano, umyto, jde se.

Kostel, co jsem u nej spala, jee krasnej.


Od rana sviti. Bude teplo.


Estellu-Lizarru jsem prekrtila na mesto hmyzu. Ale vyzrala jsrm na ne. At zije minimoskytiera.

Vinny pramen!

Mala umelecka kovarna pri ceste... a prodejna zaroven

A pan mistr.

Blizim se ke klasteru s pramenem.

Fakt tece!


Bylo dobry a ani moc neopilo. 


Levandule, levamdule.

Krasna cesta, stoupa, ale snesitelne.


Pekna stavbicka prede mnou.

Neni to kaplicka... ale... voda!

Uuuuf, to je uleva.




Villamayor, pekna viska.


Nakoupila jsem... a vzhuru do pustin.



Vinice s fikanym zavlazovanim, u kazdeho keriku je hadice nastipla.

Pitko v pustinach, bohuzel vyschly.

Daleka cesta jeste.

Ha!

Bar byl tohle, zrovna jel dom na siestu. Ale zastavil mi a prodal studenou vodu. Hmed se slo lip.


Planema dal a dal. Je teplo.

Aby bylo.


Konecne v cili!

Mam toho i po vcerejsku dost, dneska si dopreju spani na posteli ve vlastnim pokoji. Musim si opatlat a ohyckat nohy. Kupodivu me ani po 70 km vubec neboli svaly, ale chodidla zespod. Otlaky jsou svinstvo.

Jeste nakoupit na zitra, posedet se spolupoutniky v albergue, sebrat ususeny pradlo... a zitra zase dal. Snad to pujde aspon tak jako doted. Ale vzhledem k tomu, ze tu maj vystrahy pred extremnim horkem a je pres 40 (mne to neprislo, tipovala jsem tak 35), tak zpomalim. Dalsi tricitku si necham ujit. 
Tak hola, ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat