4. 1. 2011

Všechno tady bude žlutomodrý!

ikona.madeDejte dítěti barvičky a čekejte pohromu. A dejte mně barvičky na sklo a čekejte pohromu na druhou. Koupila jsem si včera slupovací barvy na sklo, abych si mohla ozdobit novou kytaru, která má poněkud nevýraznou barvu a moc velkou prdel, která prostě nutně potřebuje být opticky rozbita. Loupací barvičky na sklo jsou na lakovaný povrch kytary ideální - nepoškodí ho a dají se vždycky sundat...

Původní plán byl, že si pořídím jen černou konturovací barvu na obrysy a průhlednou na výplně - nač to s barvama přehánět. Jenže ouha, v papírnictví bezbarvou výplňovku neměli. Tak co s tím? Upomenula jsem se na vycmrndlou žlutobéžovou barvu kytary a zvolila jsem žlutou, ty se snesou a nebudou se mlátit.

Pak mi ale padl zrak i na kobaltově modrou. Na kytaru se to sice zrovna nehodí, ale... modrá a žlutá je prostě jedna z nejgeniálnějších barevných kombinací na světě. A budu si moct udělat výstižnej žlutomodrej nalepovací nápis na švédštinu. Té představě se nedalo odolat.

Doma jsem okamžitě vycpala fólii a jala se zkoušet.

A pak ještě...

a ještě...

a ještě... (kam to budu dávat, na kytaře přece není tolik místa...)

a ještě! (Nevadí, někde se místo najde, žlutomodrá se hodí všude!)

Jé, ono už to jde sloupnout, to je nádherný! A plesk sem a plesk tam!

...a další obrázek, jé!

Odnesla to nejen nová kytara, ale i stará kytara, dveře, pořadač na kytarový tabelatury... a zdaleka nekončím.

Všecko tady bude žlutomodrý!!!

sklobarvicky.kytara

 

sklobarvicky.tab

 

sklobarvicky.kocka

 

sklobarvicky.ero

 

PS - AKTUALIZACE

...aby si nezáviděly, holky moje. Mladá má letadýlko, nesoucí náklad optimismu a nevyčerpatelné energie od zářícího spiráloidního slunce, Miláček má kytku, aby nezapomněla na všecky ty krásný časy, večery a noci plný lásky, kytiček a míru, kdy jsme byly jen samy dvě a aby věděla, že ji stejně furt mám ráda.

 

sklobarvicky.kytary2


4 komentáře:

  1. děkuju moc :o) přiznám se ale, že kočka a letadlo jsou obkreslený ze šablony, to bych sama nezvládla...

    OdpovědětVymazat
  2. ta kočka je dokonalá,já bych to nezvládla ani se šablonou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Abu:
    ale zvládla ;o) tahat tubu s barvičkou po obrázku, to zvládne každej :o)

    OdpovědětVymazat