4. 5. 2010

Letecké katastrofy: Pád do Karibiku

ikona.letadloNejen ptáci, ale i hmyz může zapříčinit zkázu velkého dopravního letadla. Ukázala to katastrofa letu BirgenAir v roce 1996. Vosí hnízdo v přístroji, který měří rychlost letadla a který měl být zakryt, odstartovalo tragický řetězec událostí...
Seriál: Piloti se nedokázali vzepřít kapitánovi,
letadlo spadlo i kvůli hmyzu


Už je to tak, přeběhla mi přes cestu nová práce, respektive přivýdělek. Takový, o jakém se mi nikdy ani nesnilo. A protože blog dlouhodobě upadá, řekla jsem si, že ho tímhle způsobem trošku oživím. Zároveň tím udělám reklamu svému novému "zaměstnavateli" Idnesu, respektive Technetu - proto vkládám jen odkaz na článek.

2 komentáře:

  1. juj dost dobrej článeček, já na ty pořady rád koukám, ale většinou mi to ted kvůli střetu s jinými pořady nevychází mohla by jsi mi na mail posílat odkazy na tyhle články??? prosím prosím smutně koukám

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, to jsem ráda, že se článek líbí! Odkazy určitě posílat můžu, jen na to nebudu smět zapomenout - ale budu se snažit :o) A kdybys chtěl, tak bych Ti to teoreticky i mohla vypálit, mám zatím snad všechny díly... ;o) ale pššššt

    OdpovědětVymazat