27. 3. 2009

Dejte si omítku, budete krásní a bude vám fajn!

ikona hvezdy"Já si poslední dobou říkám, Teri, že ti to nějak sluší..." zamyslela se dneska ve škole kamarádka Danuššška Ham. Zůstala jsem užasle a fascinovaně civět - tohle jsem už dlouho neslyšela, naposled od sebe samotné. Začala jsem se žensky radovat: radostně pomrkávat a dělat "fáááákt", načež jsme zabředly do řešení, čím to asi bude? Danuška s Míšou tipovaly chlapa. Nebo snad rovnou dva? Pak Danuška zpragmatičtěla: prý jsem se hezky namalovala. Pch, to jsem občas dělala i dřív, když se mi chtělo! A Paaja diskusi usadila úplně: "To neřešte, ona se teď na záchodě učesala! A včera si umyla vlasy!"  

Na skutečnou příčinu jsme ale přišly až cestou domů ze školy. "To je tou omítkou, co žerem - krásní mně vlasy a pleť! Uvidíš, že do tejdne zkrásníš taky," začala jsem utěšovat Paaju, která se po Danuščině zjištění užírala hroznou představou, co když někoho oslní moje náhlá krása, sbalí mě a jí odloudí. Zajásala na duchu a usoudila, že to bude ono - jenom že by prý měla zkrásnět hned zítra, jelikož si vlastní omítku pořídila ne týden, ale hned den po mně. "To je v pořádku, kdyby tě Danušška viděla zítra, řekla by ti to taky, ale protože se neuvidíte, řekne ti to až za týden!" usoudila jsem.

Ta omítka je ale fakt věc skvělá. Nemyslím tím omítku jako omítku (i když ne že bych k tomu neměla dispozice, traduje se legenda, že táta coby batole oškraboval a s chutí pojídal omítku nad dětskou postýlkou, načež se zjistilo, že měl nedostatek vápníku :))) , ale "omítku". Omítkou nazýváme bonbónoidní tabletky z DM, tvářící se jako doplněk stravy a obsahující vápník, křemík a vitamin C. Koupila jsem je zkusmo, zlákána třešňovou příchutí a cenou necelých 20 peněz, a pak mě zlákaly slibované účinky: posílení nehtů, vlasů, pleti a dokonce i zubní skloviny! Prostě pro mě jako stvořené. Neprodlená degustace tabletovaného zázraku ukázala, že to opravdu po třešních chutná. Přesněji po třešňové omítce.

Teda, nikdy jsem třešňovou omítku neochutnávala, ba ani nevím, jak by se připravila... ale nějak tak bych si její chuť představovala. Třešně, vápnovito, drobí se to, mírně to šumí. Ale vlastně docela v pohodě. Paaja, jako vždy nedůvěřivá ke všemu, co si z DM přinesu, opatrně ozkoumala pohledem, dotekem a přivoněním - a když se nic nestalo ani já po dvou tabletách nepošla, ďobla si taky. No a dalšího dne si koupila vlastní. Takže teď jedeme na omítce obě a už ji dealujeme i ve škole - a závislost funguje, holky se dneska ptaly, jestli náhodou nemáme omítku...

Mimochodem, tajemství omítky nejspíš rozčísl pan bratr. Doma jsem se nějak zmínila, cože to žeru, a prozradila jsem složení. Bratr se při slově křemík zděsil: z toho se přece dělají počítače! Tohle je určitě nejnovější konspirační postup, jak lidi postupně nepozorovaně přeměnit na pololidi - poloroboty ovládané seshora! Mou charakterní nabídku, ať si taky ďobne, nekompromisně odmítl.

Mimochodem, teď mi dochází: robotické možnosti jsou stále vymakanější. Třeba se vážně měním! Ono v poslední době to fakt s těma robotama a lidma není lehký. Jeden koumavý Kanaďan (asijského původu, samozřejmě - nejsem rasista, ale zejména Asiaté se vyznačují láskou k podobným kyberhračkám. Prostě děti navždy - že by to souviselo i s výškou postavy? :o) si nedávno vynalezl robospolečnici, co mu čte noviny - a pokud s ní jde do parku, dávají se s ní některé dámy dokonce i do řeči. A Japončíci tuhle vynalezli robotici, co vypadá jako sexy slečna a časem by prý mohla dělat modelku. No, říkám si, že pokud se na mola místo těch vyzáblých chodících ramínek na šaty vyhrnou robotické slečny, bude to vlastně obrat k lepšímu... 

Ale popojeďme. Co nového kromě omítky? Nic moc, měla bych jít spát. Paaja mi odjela a na poslední chvíli se mi změnil plán, místo osamělého geolovu v Ústí nad Labem (nikdy jsem tam nebyla a je tam hodně keší, víc v cíli výletu nehledejte :o) jedu domů, jelikož rodina nejede na hory. No, nevadí - půjčenou GPS vezmu s sebou a třeba taky něco někde ulovíme...

Zkoukly jsme nový díl Lostů. Dobrý, dobrý.

Povedlo se mi konečně sehnat fantastickej seriál Vraždy v Midsomeru. Moje radost nezná mezí! Už mám celých SEDM dílů z asi šedesáti. Pomalu, ale jistě :o)

S pocitem uspokojení jsem z nástěnky sundala papírek se splněním dvou povinností, každé asi na pět minut. Jenže udělejte si to dřív, když to z vás nikdo nevymáhá násilím...

Naplánovaly jsme letní Irsko. Letos kratší (cca 3 týdny), bez práce (letos tam beztak nebude) a nízkonákladové - bydlení po známých, cestování stopem a se stanem. Když se dá po Irsku jezdit stopem s ledničkou, tak proč ne stopem se stanem. Myslím, že by to šlo klidně i s poběhlíkama - jen si nejsem jistá, jak by se dal propašovat takový poběhlík do letadla - leda, že by byl vydáván za polštář...  :o)

Jinak to myslíme smrtelně vážně. Protože se na dublinském letišti dějou hrozné věci a omezení v souvislosti s rozšiřováním letiště (jakej paradox) a ČSA tam lítají jednou týdně (fakt! i my z toho měly šok), rozhodly jsme se pro poněkud dobrodružnější alternativu cesty: doletíme do Londýna a z Londýna to vezmem napříč Anglií vlakem, no a pak trajektem přes Irský moře do Dublinu. A pak busem z Dublinu do Galwaye. Bude to zase něco jinýho, uvidíme toho mnohem víc - a hlavně si užijem i cestu. Copak sednout do letadla a za dvě hodiny být tam... to vám to ani nepřijde, že jste někde jinde. Ale takovej den na cestě, to bude věc!

Než ale na tenhle supervýlet dojde, budem se muset nějak prohryzat semestrem. Mám nepěknej pocit, že letos to bude extrémní řezničina, takhle přetíženě jsem si už dlouho nepřipadala - a to jsem snad ještě ani nezaregistrovala všecky povinnosti tohohle semestru. 

No fuj. Jdu radši asi spát. Dobrou noc! A... dejte si omítku, budete krásní! A bude vám fajn :o) 

Otázka na závěr: není FAJN pocit ze života příznakem otupující lidskosti a nastupující zmanipulované strojové polorobotické mysli? :o)  

  

28 komentářů:

  1. Mam premium ucet - mrk mrk :) a i zkusenosti s cestovanim po Irsku se stanem, zprostredkovane :)

    OdpovědětVymazat
  2. to Irsko zní zajímavě... teda také jsem tam byla s ČSA - jak píšeš - přiletíš a teprve postupně ti dochází, že už nejsi v Práge. a cestování přes Anglii zní správně dobrodružně!
    Jinak \"poběhlíka\" (zvíře, válec) máme taky, Tvůj zápis o jeho shánění mne natolik inspiroval, že při příští návštěvě Ikey jsem se po této \"věci\" koukala a zahořeli jsme pro něj jak já, tak přítel. Akorát jsme nevěděli, jak \"to\" nazývat. Z Tvých zápisků znělo slovo \"poběhlík\" spíš jako živočišný druh než jméno, kopírovat však v žádném případě nechci. Rozlouskl to až kámoš, který to označil za Pahýlka a k mému zděšení až hrůze se to chytlo :-/ :-) Jinak nám slouží jako polštář na jinak nepohodlném podnájemním gauči.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak má člověk komentovat Tvou nově omítnutou podobu, když sem nedáš ani podobiznu! Nebo se čeká, že to bude mít ještě silnější účinek? Pak si ale dej pozor na předávkování, totiž křemík je polovodič, aby se Ti po něm nevedlo \"tak napůl\".

    OdpovědětVymazat
  4. http://hokej.idnes.cz...zentace_rou
    až pujdu z kontroli v nemocnici budu aspon moct zajít zameditovat za někým koho jsem viděl dvakrát i osobně a moc jsem si ho vážil,jen si myslím ,že Ivan by byl vděčnější za hrob vedle táty v Litvínově,ale to by nebyla Liběna aby se nechtěla opět zviditelnit přes Ivana jako s tou sochou,která má představovat Ivana před zimákem v Litvajzu.Fans a hokejisti se na ni začli skládat a ona přes ODS sehnali rychle prachy a nechala ji zhotovit ze svýho,ale bohužel je to takovej trošku paskvil kterej fans moc nemusej.

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo Obama v Praze a tady ani písmenko ani řádeček,to čumím teda!!!!!!Já o tom psát nemůžu utekl jsem radši an sever abych se se svou prostořekou pusou někam nepřimotal:-DDDD

    OdpovědětVymazat
  6. jediný, co mě na Obamově návštěvě štve, je to, že jsem se nevykopala na Ruzyni podívat na Air Force One... už startuje, ach jo. No, bude to muset počkat na příště :)

    Jinak mi to je vcelku volný, Obama mi přijde poměrně sympatickej a uvidíme, čím se do dějin zapíše - zatím ho hodnotit nehodlám... do města jsem tenhle víkend radši nevylejzala, takže mě opatření neotravovaly. Jo, ještě mě teda štvou ti idioti protiradaroví - nejenže Prahu zarve Obamova kolona, ale i tihle troubové s doprovodem policajtů... ale to mi za blog nestojí =o)
    Jak známo, politiku až na naprostý výjimky neřeším, a tohle mě z klidu nevytrhává :)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že v Hrůzyni dneska stejně nebylo k hnutí, to si přece skalní fotiči lítadel nemohli nechat ujít... teda uletět.

    OdpovědětVymazat
  8. no na rapidu :) mrk
    a zajdeme!

    OdpovědětVymazat
  9. No Air Force One mě taky mrzí a taky je to v mém případě jediné co mě mrzí ,že jsem neviděl. Protiradarovýho Tamáše bych nejradši neviděl nikdy-ty paka jdou protestovat proti někomu kdo jim hraje do not,jsem odpurcem radaru to je o mě známí ale kvuli tomuhle nedoukovi prolhanýmu co si z toho dělá politickou karieru ho snad pujdu zbudovat vlastníma rukama!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Hody hody doprovody pijem všecko kromě vody!!!Veselé velikonoce a pro ty zdatnější pijce hodně štěstí do nového roku(předpokládám,že dřív nevystřízlivý):-DDDD

    OdpovědětVymazat
  11. Už velmi dlouho jsi nablogovala a myslím, že toto by si trochu zablogovat zasloužilo, protože jsem dnes před spaním šel obdařit svou přítomností Tvého bratra a jal jsem se ho nabádat k šetrnosti, protože mu na posteli naplno hrál jeho telefon. Načež on mě upozornil, že Lumík taky rád poslouchá muziku. Teprve po tomto upozornění jsem si všiml, že Lumík taky ležící na posteli má na uších sluchátka. Což mě tak dostalo, že jsem se musel Dejvovi omluvit, že to naprosto chápu, a že jsem rád, že takhle k hudbě Lumíka
    vede. Myslím, že tento příběh by Tě měl dostatečně inspirovat k nějakému blogérskému výkonu, který by Dejvův zájem o duchovní růst Lumíkův ještě zvýraznil.
    Dobrou noc.
    Trrta

    OdpovědětVymazat
  12. Northy: děkujem moc! Sice opožděně, ale přece... Takovýhle online vymrskání, to i potěší, narozdíl od toho reálnýho :) Takže děkujem velmi a darujem virtuální malovaný vajce ;o)

    Territata: UÁÁÁÁÁ - tak z toho jsem dostala totální, ale totální výtlem... chudák Poběhlík, bejt vychováván bratrovou muzikou, to už se pak člověk nediví, že se furt tváří tak letargicky :))) Škoda, že jsem u toho nebyla. Uáááá... to je neskutečný, jak je černobílej válec s nožičkama a blbým ksichtem inspirativní... Třeba se ten můj poběhlík inspiruje tím bratrovým a inspiruje mě k nějakýmu dalšímu chvalozpěvu... snad se někdy v dohledný době chvilka najde! Taktéž dobrou, jdu spát, hu...

    PS: ve čtvrtek na otočku přijedu, v pátek dopoledne jdu k zubařce a pak zase odjedu do prahy, máme docela dost fofry a o víkendu bude potřeba dělat a psát :o/
    a PS2: koupily jsme letenky do Londýna :) TAM 13. července a zpátky 3. srpna, celkem 3 týdny... kostky jsou vrženy

    OdpovědětVymazat
  13. Pořád se tu asik čeká s dalším článkem na zážitky z parníku kam slíbil Terinku a spol north pozvat,vězte že jsem nezapoměl ani ve víru vyřizování si invalidního duchodu,jen nastala nenadálá nepříjemná komplikace a až se mi tu noční muru podaří zaplašit slib splním. Bohužel mě straší že ač je mi dobře neobnovuje se mi krevní obraz-neboli mi hrozí tím že mám leukemii :-(( pokud se to potvrdí nezbyde než sehnat dárce a pdostoupit transplantaci:-(( Neboli nejásej vyhrál li si bitvu válka muže bejt ještě kurevsky dlouhá!!!Ach jo

    OdpovědětVymazat
  14. Northy,
    a já si už říkala, kdy poplujeme...
    A doktory neber tak vážně, oni často rádi straší a nastiňují tragický scénáře... hlavně když si lidi myslí, že jim je už líp a začnou doufat, že to bude dobrý. Systematicky to dělali jednomu známýmu, který se taky léčil s leukémií, taky mu transplantovali kostní dřeň... Vždycky, když jim říkal, že se cítí dobře, ho museli zase něčím poděsit, aby neměl zbytečné iluze o svém uzdravování. A všechno přežil a je snad na dobré cestě k vyléčení.
    Já vím, že je těžký se s tím prát a zahánět blbý myšlenky, ALE NA TEN PARNÍK NÁS PŘECE MUSÍŠ VZÍT ... takže to MUSÍ BÝT DOBRÝ... Třebas ne hned, ale bude...

    OdpovědětVymazat
  15. tedamama no já mám zkušenost že mě pan doktor naopak šetří ví že jsem za dobu lečby dost koukl jim pod ruce takže mi takovýhle věci říká až když musí,bohužel. No já věřím že po trepance se ukáže že to nejni tak akutní a hnusný jak to zní,ale jsem holt člověk co radši je připravený na t horší a pak se nechá příjemně překvapit

    OdpovědětVymazat
  16. Velmi pokorně, Tě dobrá vílo, prosím, abys mi sdělila, jak přesně se omítka nazývá pravým jménem a zítra fičím do DM!? Co je třešňové, to neujde mé pozornosti!

    OdpovědětVymazat
  17. jejeje, mě ten net nějak zlobí... akoukám, že i klávesnice... (omlouvám se za spam)

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím prosím, dobrá vílo, jak se řpesně omítka jemnuje? :D Zítra fičím do DMka. Co je třešňové, neunikne mé pozornosti

    OdpovědětVymazat
  19. Lioness: omítka se jmenujeeee... Kieselerde plus Calcium C Lutschtabletten, značky Das Gesunde plus, modrá krabička s třešněma, nepřehlídneš :) Dobrou chuť!! :o)

    Northy... sakra ale už, a to jsem si říkala, že nepíšeš, takže bude všecko dobrý... :o/ je to svinstvo, ten život. Hele, ale dokud to neřekli definitivně, tak se to pořád ještě může zlomit a bejt to dobrý... musíme doufat. My chceme loď, my chceme loď - a co nejdřív! Bude to dobrý, musí...

    OdpovědětVymazat
  20. Dum Spiro Spero-pro nás nelatiníky překlad Dokud dýchám doufám,navíc ted mám pro koho se s tou mrchou nemocí porvat takže boj bude ještě asi dlouhý,ale o to tvrdějc se budu rvát.

    OdpovědětVymazat
  21. Northy,
    a kdy to budeš vědět určitě? Sama dobře vím, že snad nejhorší je nejistota...
    Dej prosím vědět...

    OdpovědětVymazat
  22. Omluva, minulý příspěvek byl od Tedamamy, nevšimla jsem si nastavení :(

    OdpovědětVymazat
  23. Jisté to ještě není,ale poslední info zní leukemie to asi není spíš se mi jen po chemoškách a ozářkách velice,ale velice pomalu obnovuje krev,ted za 14 dní se dozvím výsledky vyšetření kostní dřeně a za měsíc jdu na kotnrolu krve,prý musíme čekat snad se ten proces obnovy krve restartuje sám. Je fakt že v průběhu lečby jsem dostal krev nesčíslněkrát a ,že jsem dostával leky na podporu rustových faktorů krevních buněk ,takže jak říkal doktor je to jak když do sebe cpete vitamíny chemickou cestou,tělo prostě zpohodlní ,protože je zvyklé dostat to co potřebuje zvenčí a pak mu trvá než se ten proces po ukončení restartuje. Takže leukemie snad ne uvidíme,ale s prací taky na dlouho utrum:-(((
    Apropo od 20.května mě poslali do invalidního duchodu prej dočasně tak se modlím aby to nebylo napořád.

    OdpovědětVymazat
  24. uuuuf... tak SNAD... No jo, tělo je svině a jak nemusí, tak zpohodlní brutálně, to je pravda. Jen si vem, jak ti spadnou svaly, když máš měsíc sádru na noze... Buď rád, že to snad bude dobrý, a na práci dlab... ta se zase sežene, když bude líp. A koneckonců, práce potřebuje víc tebe než ty ji, my bez práce bejt můžem, práce bez lidí ne :)))

    OdpovědětVymazat
  25. to se pleteš, ze začátku ti přijde jak je to fajn nemakat,ale po měsíci už tě to štve po dvou už psychicky nestíháš a po roce už si připadáš na světě zbytečná,neužitečná,chybí ti společnost lidí kterou jsi v práci měla,hledáš čím se zabavit protože jinak víš že ti život utíká pod rukama, a ani když si to zduvodnuješ jako,že vlastně tím že jsi v klidu tak o ten život bojuješ,tak chvílema máš myšlenky,sakra na co takový život.....,prostě nemít přítelkyni tak už se houpu někde na stromě za krk. Takže važte si kdožo práci máte toho,že jste zdraví a mužete jí dělat i když si ráno při vstávání zahudráte uvědomte si,že je tu spousta lidí kteří to štěstí nemají a,že některý z nich by i dělali jen jim to zdraví nedovolí.

    OdpovědětVymazat
  26. Jo, to je samozřejmý - tak jsem to nemyslela. Jasně že člověk práci potřebuje, jinak si logicky začne myslet, že je k ničemu.
    Já to myslela tak, že jsou situace, kdy je práce a další věci AŽ za zdravím - protože pokud nebudeš zdravej, nemůžeš dělat dobře práci, a stejně to tak bude k ničemu... takže teď je asi nejlepší snažit se tohle neřešit a nekomplikovat si to - ono i to uzdravování jde líp, když člověk neřeší existenční otázky a nepřemejšlí nad tím, jak je nepotřebnej... ale jasný, že se to lehko řekne, ale hůř dělá :o/

    OdpovědětVymazat
  27. dík za otevření očí,už jsem zas potřeboval upozornit že nejsem jen já já já,ale taky vedle mě někdo kdo zaslouží hlubokou poklonu. Nemoc se snad podaří zahnat ale takovýho človíčka už bych najít nemusel. Dík

    OdpovědětVymazat
  28. Northy,
    rádo se stalo ;)
    Já ráda poučuju a uděluju rady, ale nevím, jestli se podle nich taky chovám sama. Nebo spíš asi vím :(((

    OdpovědětVymazat