12. 6. 2009

Čtyřiadvacet na krku, pořád žiju, konec hlášení

ikona.lifeTwenty four years, and my life is still... what? Co? Právě jsem se překulila ke čtyřiadvacítce, ale že bych ze života byla o něco moudřejší... No, snad na to je ještě času dost. Naznala jsem ale, že tak významné životní jubileum (čtyřiadvacet je vám jen jednou za život, jak moudře pravila Zdena :o) si zaslouží prolomit dlouhé blogové mlčení... a snad ho i trošku vysvětlit.  

Ne, nebojte se, žádná oficialita se konat nebude, jen další hromádka výmluv, vždyť mě znáte...

Mamka se mě včera zákeřně otázala, zda můj blog skončil. Zděsila jsem se - jasně že ne! Jen se mi nějak prostě nechce psát. (Ono mezi náma, jestli někdy skončí, oficiálně se to nedovíte; nemám ráda oficiální prohlášení a stanoviska, a některé věci se prostě poznají, až na ně dojde...) Je toho nejen poslední dobou nějak hodně a psaní blogu teď právě nějak není mou prioritou. Stane se. Ale holt doba je zlá.

Těžkej semestr. Nejtěžší, s jakým jsem zatím měla tu čest. Ony ty dva obory fakt nejsou tak úplně pr*el... A navíc když třetinu promarodíte, třetinu se rozkoukáváte, co se to kde vlastně děje a třetinu fofrujete jako fretky, abyste všecko stihli... tak pak přijde zkouškový, jste happy a vůbec nechápete, jak můžete mít najednou tolik volnýho času, ale nemáte dostatek energie a morálky na to, abyste ho trávili nějak smysluplně, třeba dobrovolným psaním blogu. Život je plnej paradoxů.

Málo času. Kvůli škole, kvůli vracející se chcíplosti, kvůli nízké morálce a kvůli hromadě dalších věcí. A když už čas je, nechce se vám ho zrovna trávit klofáním blogu - máte povinnosti jinde (editorské a titulkářské na Lost.cz, tvorba lostích teorií tamtéž; seriály jsou zlo a nekoukejte se na ně!). Nebo jste v podivném mimostavu, kdy strávíte půl dne bezmyšlenkovitým hraním primitivních her (pečováním o virtuální zviřátko nebo trosečnickým přežíváním na tropickém ostrově), protože ta hlava si prostě musí a chce odpočinout a vypnout, a dává to zatraceně najevo... anebo jste se odhodlali vypadnout ven - geocaching budiž veleben. Neznám jinou aktivitu, která by mě spolehlivě dokázala vykopat z domu na půl dne, dobrovolně nachodit deset kiláků po Praze a ještě si lebedit, jak to byl perfektní den.

Jinde vybité grafomanské sklony. Školní povinnosti, včetně zadání jedné diplomky, je dokážou vybít docela spolehlivě - a na co škola nestačí, to bylo doraženo povinnostmi a taktizováním na Lostech. Kdo ví, co leží ve stínu sochy, ten mi rozumí.

Občasný, řekněme... pokles standardní hladiny optimismu (a s tím spojené veškeré tvůrčí aktivity). Tenhle blog vznikl za účelem psaní pozitivního, které má vás, tedy čtenáře, pobavit, potěšit, v nejhorším případě přivést k zamyšlení, podotýkám ale, že ne k zamyšlení depresivnímu. Rozhodně jeho cílem není a nikdy nebyly osobní výlevy a řešení chmůr. Od toho byly, jsou a budou blogy jiných. Takže dokud se mi nevrátí moje standardní rozpoložení, nečekejte žádné záplavy zápisků. Přetvařovat se nebudu, neslané nemastné zápisky o běžných událostech psát taky nebudu a vylívat se taky nebudu. A koneckonců, pokud na to správné blogové rozpoložení mám čekat já, tak vy si počkáte taky :o)

A to... to je tak asi všecko. Můžete doufat, že bude líp, optimisti se můžou dokonce i těšit. Pokud se vám nechce čekat, můžete si ověřovat, že jsem stále ještě virtuálně naživu, i jinde: kupříkladu na Facebooku či na Lostech - tam to ale ani teď nebude zrovna žeň, anžto nastala přestávka před poslední sezonou... Ale snad se zase jednoho dne proberu a bude líp i tady. A ony se blíží prázdniny a další, v pořadí už třetí anabáze do Irska, tentokrát přes celou Anglii... (13. 7. - 3. 8.) Pokud se bude všecko dařit, mohly by se zážitky a zápisky objevovat zase právě tady. Dejme tomu, že do té doby bych mohla sebrat morálku a zodpovědnost, a znovu si zvyknout napsat vám semtam pár řádků... Doufám, tak doufejte taky.

Tak zase někdy.

13 komentářů:

  1. Jééé dodatečně vše nej k narozkám!!!!! Ještě že je máš jinak by se tu novej článeček objevil bud na Silvestra nebo nekrolog za republiku vedenou pány Tupolánkem a Pablbounkem rukou společnou přímo do hrobu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Na dotaz na muj zdravotní stav si všiměte,že už se zas navážím do politiků neboli mi otrnulo.-DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. dík za přání... a ani nevíš, jak mě tvý rejpání potěšilo - to, že to s tebou zase vypadá líp, je nejlepší dárek, jakýho se mi mohlo dostat :o) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Northy,
    máš štěstí, že nemůžu cenzorovat a mazat i v rámci tohoto blogu ;)
    Jsem už totiž profesionálně deformovaná a hanlivě deformovaná příjmení máme příkaz mazat (i když s nimi vlastně naprosto souhlasíme).
    Ale mé cenzorské oko to vidí a cenzoské ruce mají cukání :)))

    OdpovědětVymazat
  5. a pak že tu máme demokracii či co,když cenzoři hrozí i na blogu :-DDDDD Ale co jen si měj cukaturu:-DDDD doufám ,že Ti k ní zavdám ještě nejednu příležitost:-DDD Když oni ti naši rádoby ideoví vůdci jsou tak trefným cílem a to at už slovem nebo i jinou trošku materiálnější municí(bohužel jsem se palby nezučastnil páčevá bych musel jít pálit i na jiné mítingy než jen čssd). Bohužel jsou argumento odolní a tak palba jakoukoli municí je svedena na politickou konkurenci,to že by tím někdo nezávisle mohl sdělovat názor na stav dění v tomto státě a že zrovna pan prasopes Paroubek udělal to co já označuji zbabělostí(protože svrhnout vládu a pak se bát následků svého činu v podobě sestavení vlády vlastní u mě zbabělost je) jim prostě nedojde protože pro ně občan vlastně nemá svuj názor,paradoxně hodně podobný názor jako za vlády KSČ. Prostě občane my víme co si myslíš,protože ti to včas řeknem.Tak a ted cenzore konej dílo své :-DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Northy,
    až na toho prasopsa je všechno v naprostým pořádku :)
    A vzhledem k tomu, že jinak byl tvůj příspěvek dlouhý a nezávadný, asi bych zamhouřila oko a nesmázla tě. Nebo bych ti napsala varování pro příště :D, ale to by musel být čas na konverzaci. To víš, lidi jsou sprostý a nestíháme...

    OdpovědětVymazat
  7. proč vadí prasopes??? Aha už vím urážet zvířátka přirovnáním k politikům čr je týrání a hluboká duševní traumatizace zvířat :-DDD Prasátka a pejsci já se vám hluboce ale hluboce omlouvám máte zdaleka víc rozumu a ještě víc přitažlivosti než pan Paroubek!!

    OdpovědětVymazat
  8. tedamama už nezlobím a neprovokuju oni se tím co konají brzo ti naši rádoby vládci brzo utlučou sami ,-) Jen aby celou zemi nestáhli s sebou a nezničili to promile dobrého co za ty léta dokázali spíš dílem náhody v těch svých žabomyších válkách udělat

    OdpovědětVymazat
  9. Northy,
    vidíš, jak jsi inteligentní a jak se rychle učíš. Je řečeno totéž, ale zcela nezávadně :D
    Je fakt, že často s lidma souhlasím, ale přesto je musím smazat... Ono se všechno dá říct slušně a urazí to v podstatě víc, žež nadávání do chudáků zvířat. A lidi JSOU inteligentní (teda někteří): když pochopí, že mažeme prasata, voly, osly atd, pojmenují je varany, vačicemi... A co my chudáci s tím? :)
    Ale na moji obhajobu: fakt nemažu slušně řečený názor, ať je jakýkoli a z kterékoli strany polit. spektra. Pokud neuráží konktétního člověka nebo skupinu lidí nebo není protizákonný.
    Politici mně jdou taky proti srsti a fakt je dost náročný několik hodin číst duchaplný diskuse, ve kterých se většinou hádají ne moc inteligentní lidi. I když výjimky samozřejmě jsou...
    Jak ale sám moc dobře víš, život se občas převelice zamotá a člověk je rád, že může aspoň něco dělat, třebas z domu u počítače :(
    Holt jedna věc jsou iluze a jiná věc je realita.
    Tak mně občas odpusŤ ty mé cenzorské výlevy... to víš, profesionální deformace.
    Mějte se pokud možno fajn, pracuj usilovně na uzdravování a užívejte léta.

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám co odpouštět jen jsem si rejpl to už bych nebyl já ,-)) A věř že občas mě zaujme článek natolik,že si dám tu práci a pročítám diskuze pod ním , a věz že vím o čem mluvíš. Mnozí lidé se musí vyjádřit i když tematu nerozumí a mnohdy si u havárie letadla přečteš že za to mohli modrý ptáci nebo oranžoví (Censored) místo toho aby se ti rádoby debatéři jen trošku pozastavili nad tím že tam zahynuli lidi.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nám umřel Michael Jackson, jeho úplného rozpadu se holt už nedočkáme, víc mě ale bolí povodně na moravě, říkám si proč si lidé kopou sami hrob tím že nenechají lidi od povodí at ty toky zrekultivují, navíc často staví domy v povodnoví oblasti a pak se diví jak právě je to mohlo vytopit:-((( Voda je dobrý sluha ale zlý pán!
    K mému zdraví byl jsem zrekognoskovat(chápej odzkoušet) parník do Trojy a pěklně jsem zmokl vřele doporučuju má nostalgie k tomu a vrátil jsem se s pořádnou rýmou. Začla u mě udržovací lečba aby se to svinstvo nevrátilo,teda teprve od včera tak čekám co to se mnou bude dělat. Papkám ráno a večer misku prášků tak jsem ted takovej nějakej mimoň. Přeju krásný bouřkový období čusík north

    OdpovědětVymazat
  12. Northy,
    díky za hlášení.
    K těm povodním: vzhledem k tomu, že bydlíme na vesnici a vidím tu neustávající devastaci krajiny, kdy se i u nás na Vysočině na kopečcích pěstuje hlavně kukuřice na siláž, dobytek se drží na roštech místo aby se pásl na zatravněných plochách schopných vsakovat vodu, krajina se za dotace neudržuje ale zneužívá, a lidem kolem je to celkem jedno, VŮBEC SE PŘÍRODĚ NEDIVÍM. Ona je ukradená nám, my jsme ukradeni jí. Prostě, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá... Ale chudáci lidi... jen se bojím, kdy to potká i nás... je to bohužel asi jen otázka času.
    A co se týče smrti Michaela... Dneska jsem měla službu a na diskuse se slétali supi, kteří si tam ulevovali od svých komplexů. Já ho taky nemusela, myslím, že to byl hlavně nešťastnej člověk. Ale tolik špíny a nenávisti pořád převapuje...

    OdpovědětVymazat
  13. tedamama-jj s tou přírodou máš pravdu, a nedá mi to opět připomenout, že u nás v zemi se nic nedělá pro relativně ekologickou lodní dopravu. Prostě jednou se to co vypouštíme do ovzduší a jak hospodaříme s vodou a pudou natož s lesy někde projevit musí. Ač náš pan president Klaus Já 1 tvrdí že ke změnám klimatu neodchází tak už i laik vidí, že to není pravda.
    K tomu Michaelovi za to se omlouvám já diskuse pod články a po pravdě ani ty články radši nečetl ode mě to měl být spíš černý humor, protože mi byl relatrivně ukradený proto nechápu ten humbuk. Ano máš pravdu byl to neštastný člověk který měl ze života h...o když byl děcko začal ve skupině a už z toho zpívání a relativní slávy i za cenu soudů a já nevím čeho nevylezl. Je to vidět na tom že v dospělosti si patrně NEverlandem lečil komplex že neměl žádné dětství- nejkrásnější část života.

    OdpovědětVymazat