8. 6. 2008

Už se na nás chystaj... už si tužky a zuby brousej

ikona hvezdyDevět dní. Z celkového počtu 35 otázek tisko-foto-specializace mám 14 pečlivě a vlastnoručně zpracovaných na kartičkách ve Studnici vědění, ze zbývajících jedenadvaceti jich snad polovinu rámcově vím nebo tuším a v nouzi nejvyšší bych o nich něco řekla snad zplacu. Nejhorší bude ta historie - hotovou mám zatím jednu otázku z osmi a tuším, že to bude hnus. A Sekera group (složení Končelík, Bednařík, Sekera, Cebe a kdovíkoho si ještě přivedou jako posilu) už se na nás chystá...
sekyra.group

PAMATUJ NA SEKERU, KOJOTE!

Takhle nám naši neutěšenou situaci připomněla vyšší moc při předevčíremvečerní procházce do okolí Bílé hory a Ruzyně (cestou jsme potkaly Ruznici - ruzyňskou věznici - což v nás zanechalo nesmazatelný dojem, zejména strážní věž jako vystřižená z Prison Breaku; pak jsme se vetřely do obchodního centra Šestka hodinu po zavírací době v marné naději, že tam uženeme něco k jídlu... ale aspoň už víme, kam večer nechodit :)

ruznice


A na co ještě musíme v těchto dnech pamatovat?

Na vyzvednutí posudku bakalářky. Zítra by měl být na sekretariátě ve škole. Ač jsem si to nepřipouštěla, asi to beru podvědomě docela vážně: dneska se mi o posudku zdálo. Oponent mi v tom snu dal jedničky až dvojky, konzultant skoro samé jedničky, ale v kolonce "dějinné souvislosti" zaškrtl známky 1, 2 i 3. Od toho oponenta (Ondra Zamazal, mladej kluk ze sportovní redakce ČT a doktorand na naší fakultě, snad to nebude hrotit) bych tomu i věřila, Bedňa si tu trojku snad odpustí =o)

Na přijímačky na FF. Zadařilo se nám nezadařitelné a nedoufatelné a oproti nepříliš nadšenému dojmu jsme postoupily do druhého kola k ústnímu pohovoru, a to z DRUHÉHO a ŠESTÉHO místa (z celkového počtu cca třiceti lidí, co dělali písemky). V úterý jdeme k pohovoru. Vytáhneme tam na ně Mašína s degevideama, já vytáhnu mnou vyrobené či degeniálně upravené stránky, ukážu jim svoje speciální efekty z filmu Letiště, řeknu "Mě musíte vzít, já mám zítra narozeniny!""Paaju musíte vzít, my jsme tvůrčí tým!" a oni padnou na chápé. A bude. Studia nových médií se nám otevírají!!! 
prijimackyNM

Na narozeniny. Odmítám svoje třiadvacetiny strávit pouhým prachbídným ležením v otázkách, aspoň tu sangrii si na pokoj koupíme. Jo a taky koupíme letenky do Irska - našly jsme u Ryanů na 16. července za nějakých 600 za člověka, respektive kytaru... Paráda. Taky se ten den hodláme vypravit do Krásnejch ztrát, jak já tam už dlouho nebyla... Ale to asi sfouknem toho 10. po přijímačkách, když už budem ve městě a budem mít zabitej den... Zabijeme jich v příštím týdnu dost - úterý přijímačkama, půl pondělí vyzvednutím posudku ze školy. Že nám to taky nemůžou poslat mailem...

No a potom... potom už to bude jen a jen horší. státnice neboli státníci, jak říká Jony :) Ale ono to nějak dopadne. Přijdu tam, řeknu "Mně to musíte dát, já měla před týdnem narozeniny!" a oni padnou na chápé. A bude.

Už aby bylo.

12 komentářů:

  1. heleme se, dvojitá kolegyně a téměř následovnice! Držím palce!:o) Eliška

    OdpovědětVymazat
  2. děkujem obě, já i degekolegyně! Snad se příští rok uvidíme - vypadá to docela nadějně, což je i Tvá zásluha, děkujem moc! Hele, a jaks nás našla? :o) blbá otázka, ale vrtá nám hlavou, jestli jsme někde psaly odkaz, nebo jsme byly vypátrány jinak =o)

    OdpovědětVymazat
  3. normalne jsem si sla blognout a klikla na tvuj clanek ve vypisu tech aktualnich nalevo nahore, nahoda:o)
    a nebojte se, myslim, ze to zvladnete:o)

    OdpovědětVymazat
  4. dobrá náhoda :o)
    No, vaší školy se až tak nebojíme, horší pocity jsou ze státnic... ale ono i to nějak dopadne :o) Jak to jde u vás, co zkoušky?

    OdpovědětVymazat
  5. Heh, drzim draha kolegyne svoje palce a zaukoloval jsem i mou lepsi polovicku, aby tak rovnez ucinila;) Btw. S těma posudkama. V tomhle asi cuni nepochopim. Ve veku internetu, kdy my v Brne uz ani nevlastnime index, se na cuni musi jeste chodit pro..cokoliv? Heh. Ministerčata by měli asi začít své reformní úsilí lépe směřovati. Nic naplat, zdar a sílu na Hvězdu!!!

    OdpovědětVymazat
  6. DÍKY... you know :)
    ty víš, jak moc je pro osobu mého typu podpora od člověka, kterej ví, jak se věci maj :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Terko! Jen mě tak napadlo, když Ty jsi ten odborník na záhady s letadly, nezajímal by Tě případ, o kterém jsem se dnes dočetla na http://news.bbc.co.uk...7446469.stm ? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. díky moc za tip! Zrovna dneska jsem akutně potřebovala něco na odlehčení... a takový záhadný ničí letadlo je naprosto ideální věc k pobavení :o))) to jsou mi ale věci...
    Možná bych se mohla přihlásit, že kdyby ho chtěli hodit do šrotu, tak ať mi ho pošlou sem. Táta kdysi četl na hodině angličtiny článek o paní, co koupila vysloužilý letadlo a bydlí v něm a v pilotní kabině má koupelnu :oD a mně to naprosto učarovali - takový alternativní bydleníčko by se mi líbilo... jejej :o)
    A jen koukám koukám, divit se nestačím, jak se mi sama od sebe buduje pověst odborníka na zmizelý letadla :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, bydlet v letadle, to by vůbec nemuselo být zlé.. Krásně se tam vejde spousta lidí a snad je to i dobře odhlučněné.. oj, to by byly party :-) Jinak přeju všechno nejlepší k narozeninám!! Hlavně trpělivost při studiu a štěstí u státnic a v létě pak spoustu energie pro toulání se zelenými kraji ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepší k narozeninám, Teri :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na otázky si nelehej, to nejni moc pohodlný (odpovědi jsou pohodlnější). Wünschuju hodně štěstí a zdraví, hlavně duševního, nepředávkuj se fakty, víme, co to udělalo s Těžkou Barborou.

    OdpovědětVymazat