4. 6. 2008

Fotoreportáž z předstátnicové přípravy

ikona.fotoZbývá 14 dní - málo, otázek - moc. Už druhý den se proto intenzivně, tzn. od rána do večera (se spoustou malých přestávek) učíme. A to prosím doopravdy. Učíme se tak moc, že ani nemáme čas psát na blogy - jen v zájmu vyššího dobra (abychom u přijímačkového pohovoru na Nová média měly o čem mluvit coby o novomediální aktivitě :) jsme včera na Degénech rozjely naprostou novinku - textovou reality show POSSE REM ESSE čili Online přenos z předstátnicové přípravy aneb Sledujte, jak se z Degénů stanou cvoci... (to je reklama, jestli jste to nepochopili, tak koukejte sledovat :o) Semtam tam lípneme větičku z aktuálního dění. To však moje grafomanské choutky dostatečně neuspokojuje. Teda, grafomanské jsou dostatečně uspokojeny zpracováváním otázek, to jo, ale ty publikační zahálejí - a tak jsem se aspoň chopila aparátu, že zachytím, jak to u nás vypadá, když se vrhneme do víru studia... abyste nám jako věřili, že vážně něco děláme. 

statnice01-bordel
01 - Tvůrčí bordel
Moje postel. Bez barviček mi to prostě do hlavy neleze, takže mám lože zavaleno lejstry, zvýrazňovačkami, fixkami, pastelkami, propiskami a - občas taky Paajou.
statnice04-masina zazraku
02 - Paajin tvůrčí kout


Paaja je inteligent, ta se učí u stolu. Dokonce si za tímto účelem odstranila klávesnici (dala ji dolů na Mášu) a pak osočila Dese, že jí ji schoval. Tsss. Na fotce už je ale klávesnice zase zpět na stole, v průběhu dne se stěhuje... Všimněte si také úžasně řvavě zelených desek na otázky (a to tam ještě nejsou všecky) - koupené záměrně na státnice. Já mám černé s barevnejma kytkama. Tu radost jsme si prostě udělat musely...


statnice03-hnus historie
03 - horor historický
Osnova jedné, JEDINÉ historické otázky. Achjo. Babrám se v tom už druhý den a ne a ne to dodělat, dopodtrhat a dočíst... o naučení vůbec nemluvě.

statnice02-studnice vedeni
04 - Studnice vědění
Sem putují otázky, které si vlastnoručně zestručním a přepíšu, dá se tedy předpokládat, že je bajvočko umím. Předpokládám, že tím příprava u většiny otázek skončí. Doufám, že je příští rok někdo koupí...
statnice05-statnice collection
05 - Paajina Státnice Collection
Paaja mi tak dlouho záviděla plechovou a kulatou Studnici vědění, až ji napadlo umístit svoje otázky do krabičky od čaje. Její vylepšení asi navrhnu na nějakou cenu. Ale smrdí to obrazovou manipulací. Tomu já rozumím - včera jsem udělala otázku S15 - Etika novinářské fotografie...
statnice07-podpurne prostredky
06 - Podpůrné prostředky
Konečně jsem se rozhodla na vlastní kůži vyzkoušet bájné účinky LECITINU - doplňku, který podporuje paměť, soustředění, učení (dále má vliv na pleť, vlasy a játra - pro nás naprosto ideální :))) Zobly jsme si asi před dvěma hodinama a zdá se, že to funguje. Zázrak Boží. Další povolené prostředky jsou známé delší dobu - bonbony s kofeinem a guaranou a zelený čaj. Abych byla stylová, piju z tematického hrnku. BLOOMBERG je zpravodajská agentura - světová, univerzální. Rok založení si nepamatuju, ale je to jedna z nejmladších. Zakladatelem starosta New Yorku Michael Bloomberg. Má spoustu doplňků: ekonomické zpravodajství, rádio, magazíny...
Asi už mi to leze na mozek. Nashle v lepších časech - budou. Za čtrnáct dní už to snad bude za mnou. Za čtrnáct dní snad budu Bc.   

14 komentářů:

  1. ... a my z toho blbneme a tlemíme se každé blbosti. Co víc si přát? Navíc to podporuje kreativitu:

    Státnice jsou nyní in,
    zobněte si lecitin!
    Šťastné a veselé,
    to je ale pr*ele!

    OdpovědětVymazat
  2. vítám tě tu :) O vypínání obavy neměj, my máme zabudovaný autospínač a pokud by hrozilo přeučení, tak hlava vypne sama automaticky, a to velmi brzo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jedna otazka mne desi :) Je to totiz obsah celych mych mgr statnic :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm...Lecitin...ale víš, že z medicínskýho hlediska je úplná hloupost, aby to fungovalo?:)To mě poučil náš doc.na biochemii. Ale chápu, že ono zabírá všechno, když tomu dostatečně věříš:-)Já už bych do sebe taky nasypala cokoliv...Strašně už to všechno chci mít za sebou. Haúúú....

    OdpovědětVymazat
  5. Liška: Já se utěšuju tím, že když nic, tak snad zafunguje placebo... a to se snad zpochybnit nedá :) Hele, Ty letos taky končíš? Tak to budu taky držet pěsti :)
    Prezi: viď že si děláš srandu? Ale já si to říkám pořád, že toho po nás na ty státnice najednou chtěj nějak moc, je to šok, po třech letech ulejvání :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Nedelam - tvuj jeden okruh jsou cele moje historicke statnice :)

    OdpovědětVymazat
  7. achjoooo :) ale aspoň už chápu, proč to asi nejde naučit se za tři dny :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Ted desis ty mne - ja si na to vyhradila plus minus ctyri dny - az pet. A na ty tri se to smrskava :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nenech se děsit, já do toho dělám ještě teorii a specializaci, takže to prokládám a střídám :) zatím tu historii chápu, teď ještě se ji naučit... fuj
    Počkej, Ty letos taky končíš? :) kdy děláš?

    OdpovědětVymazat
  10. Dodelavam statnici, ze ktere mne v zime vyhodili + obhajobu, ke ktere mne nepustili - dejiny 11, obhajoba 13. A bojim bojim, ze se tam podivam jeste jednou za pul roku.

    OdpovědětVymazat
  11. jéé, jedenáctýho mám narozeniny, tak to určitě dobře dopadneš ;o) a obhajoba - tam už jim to nějak vysvětlíš, hlavní je se k ní dostat :o) Budu držet pěsti!

    OdpovědětVymazat
  12. Ježiš!!!já budu mít (možná) teprv po druháku. A bakalářský titul se u nás nevede, takže nic...ale učím se na soubornou zk:Anatomie, histologie, embryologie, biochemie, fyziologie. A už nemůůůůžu....

    OdpovědětVymazat
  13. To je všecko dohromady v jedné zkoušce? Brrrr, to zní hrozně! Ale zase u takovejch věcí se dá doufat, že to jednou k něčemu bude :o) Budu držet pěsti, ať to dopadne :o)

    OdpovědětVymazat