14. 6. 2008

Se zdravým rozumem se léta dožít - Irsko čeká...

ikona.corkVelká událost. Předevčírem nám přišel mail s nabídkou letního bydlení v Corku, řekly jsme si tedy, že koupíme letenky a bude. Pročež se tak stalo: právě včera! Odlet máme stanoven na 10:50 dne 16. července, letíme krásným modrobílým letadlem irské nízkonákladovky RyanAir. Kytara má vlastní místo a já pevně doufám, že jí povolí taky kabinové zavazadlo, když už je zaregistrována jako řádný cestující :) Ale všechny tyhle pozitivní zprávy jsou bohužel jen podružné. Pozornost si zatím žádají jiné věci...

statnicboty
 

Ráno jsem vyrazila za dobrodružstvím - nepřející rodina mi odmítla poslat pohřešovaný urvaný páseček z plesové botky, kterou jsem si doma neprohlédla a automaticky sbalila jako vhodnou ke státnicím, a prohlásila, ať si něco koupím. Odkládat to není na kdy, tak jsem včera vyrazila. Tři obchody mě otrávily natolik, že jsem do čtvrtého vlezla skálopevně rozhodnuta nevylézt bez splněného úkolu. A zadařilo se: našly se státnicboty docela hezké, ba dokonce v mé velikosti! Při závěrečném kompromisu jsem ale dala lehce přednost vzhledu před pohodlností, paní mě ale ujistila, že to je kůže a že se vyšlápne. A tak dneska vyšlapuju - cvakám po pokoji podpatkama, mažu státnicboty mlíkem a doufám, že se rychle vytáhnou.

statnicpriprava

Blíží se nám to, zatraceně se to blíží. Otázek na kartičkách sice přibývá, ale dostatečná (ba dokonce snad uspokojivá) ta rychlost není. Mít tak ještě týden, byla by to pohoda. Jenže my máme (i s dneškem) tři (Paaja), respektive čtyři (já) dny. Vskutku ne mnoho. Začíná se to negativně projevovat - Paaja se začíná bát a tvrdí, že v tom všem má zmatek. Já jsem naštvaná, že všichni umí víc než já, nebo se tak aspoň tváří; k většímu učení mě to ale stejně nepřinutí :o)

statnicotazky
 

Ale zase aby to nevypadalo, učíme se. Fakt. Třeba já při hledání přesné a sofistikované definice slova KREATIVITA zjistila ve slovníku cizích slov, co to je KUKURUZNIK. Paaja, která si okamžitě typla, že to je kukačka na Ruznici, nebyla tak daleko od pravdy - kukuruznik je ruské letadlo, používané k zemědělství, bombardování i jako sanitní. Vskutku univerzální věc :)))

Odpoledne nás zase popadl příšerný a stupňující se záchvat smíchu, už radši ani nevím proč. Jako bonus se u mě přidala třesavka, takže jsem se tlemila a drkotala jsem u toho zubama. Jde to s náma z kopce. Poslední dobou nás rozesmívají čím dál větší nesmysly, nad kterými by normální člověk ani nemrkl.

Večer před spaním jsme, věrny svému zvyku, pustily kus Lostů a zaměřily se na jednu z nejkouzelnějších postaviček, potrhlého mladého vědátora Daniela. Došlo to tak daleko, že jsme si vypnuly zvuk a sledovaly jen jeho "bloncání" a úžasně roztržitou gestikulaci a mimiku. (Zjistily jsme, že nejsem sama, kdo při mluvení naklání hlavu na stranu :o) Málem jsme se potrhaly smíchy. To není noumální. Asi nám už fakt hrabe.

Už aby to bylo za náma.

Přemýšlím, kolikrát v příštích dnech tuhle větu řeknu. Mohla bych si začít dělat čárky.

11 komentářů:

  1. Teď se přece zbláznit nemůžete - máte zakoupený letenky a ty by propadly...

    A ... udělalali to blbější, uděláte to taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale že ses do toho učení obula! Je takřka vyloučeno, abys před staroslavnou komisí udělala nějakou botu.
    P.S. Kukuruznik je v doslovném překladu \"kukuřičník\" (kukuřičný vykřičník?) a prý se tak přezdívalo Chruščovovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Dokud ještě nevydáváte takovýhle zvuky - http://youtube.com...?v=B7ERRF_irM4 - tak je všechno v pohodě :oD

    OdpovědětVymazat
  4. No, co se bot týče :), mohla bys už vědět, že na některý věci jsem už (v zájmu zachování aspoň relativně zdravýho rozumu) rezignovala :). Je to tvoje věc, tvoje nohy a tvoje boty...
    Jen by mě zajímalo, o kolik je chudší moje karta? :( :)
    Jinak: zachovejte zdravej rozum hlavně vy, brzy to bude za vámi a když se nezadaří, září je daleko :))) a budete mít na učení víc než ten týden, který by vám teď stačil ...

    OdpovědětVymazat
  5. takže se nelíběj, evidentně :o/ Ono to ale není jen tak, koupit boty, v jedenačtyřicítce je ten výběr docela mizernej :) a navíc když nechceš úzkej podpatek a dlouhou špičku, tak ti zbydou asi troje na výběr :)
    Tvou kartu jsem nevybrakovala, jelikož z ní nemůžu vybrat víc než tisícovku a to bych musela vybírat naněkolikrát, zbankrotovala jsem si charakterně vlastní konto...
    Jinak si začínáme říkat, že v porovnání s ostatníma na tom nejsme uplně nejhůř, no... ono to nějak dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, botky vypadají elegantně a bytelně zároveň. Skoro si říkám, že by se s nima dalo někoho docela solidně nakopnout, ale to asi do situace promítám momentální osobní pocity :-) Jen navrhuju ke státnicím bez ponožek ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ponožky jsou v nich na fotce proto, že se tak zvětší noha a bota se spíš vytáhne, nebo aspoň nebude tak otlačená :)))
    No a k nakopávání by se spíš hodila ta špičatá špička... :oD

    OdpovědětVymazat
  8. Boty jsou úplně neutrální, nevzbuzujou ve mně ani pozitivní ani negativní pocity. Prostě normál, proto jsem se nevyjadřovala :)
    Jen ty proužky vepředu mně připomínají galeje kdysi dávno v Gottwaldově v Botaně - na brigádě jsem je tam u pásu rozklepávala :( brrrrr....

    OdpovědětVymazat
  9. Rézi, já za vás nic neřešila, já jen říkala, ať to zvážíte a proberete...

    OdpovědětVymazat
  10. já ale neříkám, že to řešíte - já řekla, že to zatím řešit nebudem :) vidíš, jak už plkám, ani myšlenku zformulovat nedovedu... ach jo, to je den dneska, bléé

    OdpovědětVymazat