27. 5. 2008

Institut DYSkomunikačních studií a žurnalistiky

ikona.skolaTO VÁM HRÁBLO, NE?!? napadá mě čas od času při zjištěních, jak pofidérně to chodí na naší fakultě. Že ale na nás spáchají totální podraz tři týdny před státnicema a že to může ohrozit moje připuštění ke státnicím, to jsem vážně nečekala...  
Bakalářka je za mnou, dvě zkoušky ze čtyř taky, dneska jsme s Paajou v pohodě odbyly zápočet z irštiny... Domů jsem se spokojeně vrátila s tím, že se teď večer mrknu na agentury, zítra tam něco povím a bude zase o povinnost klidněji. No a pak se časem dodělá seminárka na fotožánry, protože tam jsem se zapsala až na jedenáctého června. Mám ten den narozeniny, čehož si ALenka při zkoušce zajisté všimne a bude na mě ještě hodnější než normálně. Prostě v rámci možností předstátnicová pohoda.
Při zapisování se na termín fotožánrů jsem sice usoudila, že 11. června není právě optimální termín - fakultou daná deadline čili uzávěrka splněných studijních povinností před státnicemi je už 3. června, vyučující nás ale ujišťovali, že se to běžně dodělává ještě v týdnu následujícím a není s tím problém. Třetí červen je spíše datum formální. Usoudila jsem, že když rozumně vysvětlím, proč dodělávám poslední zkoušku až toho jedenáctého, vezme to kontrolní orgán čili Veliká B.O. rozumně a do indexu se mi podívá i o pár dní později.
Ono to prostě jinak, ani při nejlepší vůli, nejde. První fototermín je zítra v jedenáct dopoledne, přesně tatáž hodina jako ta, ve kterou mám zkoušku z agentur. A ta je poslední, pozdější termín už není. Takže 27. květen nelze, konec debat. Další je 2. června. A to je právě průser jako Brno, protože přesně ten den mám přijímačky na fildu. Bohužel, pardon, rozdvojit se nemůžu a přijímačky mi kvůli standardní zkoušce nepřeloží. Zbylo datum v dalším týdnu, toho jedenáctého.
(Fakt, že nemáme dosud zapsané zápočty z irštiny a že nám je hlavně dosud fakulta (prostřednictvím Veliké B.O., koho jiného) neuznala, záměrně vůbec neřeším - ten nejspíš uženu už tenhle týden a přepadneme Velikou v konzultačních hodinách v pondělí, čert vem, že možná vypustíme duši při honu z přijímaček na fakultu, anebo si to necháme od Šílinky podepsat v pondělí večer a dáme to Veliké při odevzdávání indexu...)
Dneska večer jsem se to teda všecko dověděla. Vloupla jsem se na Spolužáky, čtu názory na tenhle můj menší problémek - a pak vidím, že spolužačka psala mail Veliké B.O. s podobným problémem. Ověřovala si přímo u zdroje nejvyššího, zda se to nezblázní, když pár lidí odevzdá index v termínu PO 3. červnu. V minulých letech to prý vždycky šlo, nikdo to neřešil, ještě před necelým měsícem nás o tom jedna vyučující ujišťovala, že se o tom s Velikou B.O. ještě teď bavila...
A milé spolužačce přišel mail v tom smyslu, že to nepřipadá v úvahu a v žádném případě. A že chce mít 3. června všechny indexy na stole, jelikož nás je moc a jinak to nestihne zkontrolovat. Kdo přijde po třetím, má smůlu a nejde ke státnicím - toť povzbudivé poselství tohohle mailu.
Jen vědomí, že se musím učit na zítřejší agentury, mi brání v nutkání začít zuřit, mlátit kolem sebe indexem nebo se ožrat. Podrazy se nedělají a podrazy na lidi, jdoucí ke státnicím, se nedělají tuplem. Na fakultě je bordel a lidi se nedovedou domluvit, to je známo už roky, ale že je ten bordel až takovej, to jsem nečekala. Začínám si říkat, že by se náš ústav mohl přejmenovat na Institut DYSkomunikačních studií a žurnalistiky... Proč se ironicky nezasmát.
Hlavně že nám B.O. Veliké nejbližší blízký zdroj ještě před necelým měsícem tvrdil, že se to nezblázní.
Zítra vymyslím a pošlu zoufalý prosebný mail ALence, žádost o extrabuřt termín mimo všechny vypsané. Poslední naděje. Jinak to buď nějak uhádám s B.O. Velikou, nebo si to holt protáhnu o rok... Myslím, že bych v tom případě zdaleka nebyla sama.

7 komentářů:

  1. Bordel je uplne vsude. Drz se holka a ja verim, ze to nakonec dopadne.

    OdpovědětVymazat
  2. Připomněla si mi našeho němčináře. Ten měl podobné sračkoidní termíny a nároky a když jsme se ozvali, že se nám to nelíbí řekl: \"Život je nespravedlivý, takže se na tu nespravedlivost musíme připravit už ve škole, a jak jinak se na ní připravit než nespravedlností.\" Tomu učiteli jsme udělali z jeho hodin peklo a po roce ještě rád odešel :)) Jak jsme to peklo udělalo už spíš patří na jiný, neslušnější blog :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Budu držet palce! Zítra mám zkoušku ze statistiky, tak jsem zvědavá. Ale pořád se jí bojím míň než diferenciální geometrie, na kterou jdu v posledním termínu před tou uzávěrkou (kterou my máme 13.6.), takže, jak jsi správně řekla, když to nedám, mám o rok delší studium (jelikož tady v září vůbec nebudu, takže nějaké dodatečné zkoušky nepřipadají v úvahu). Ach jo. Snad budeme mít štěstí :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž bych si mohl cokoli prodloužit o rok-řekli mi že mám nejspíš raka plic výsledky jsou nejistý budu muset prodělat další vyšetření-takže opakuji kež bych si mohl cokoliv prodloužit o rok

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jak to dopadlo, Terko? Mimochodem, mám pocit, že jsem dneska potkala Tvoji kamarádku Páju. Tu znám sice z fotek ještě méně než Tebe nebo Aleka, ale myslím, že slečna v sytě tmavorůžovém tričku, která dnes ve tři čtvrtě na jednu jela osmnáctkou od Národního divadla na Staroměstskou (a asi ještě dál, já už jsem vystupovala), mohla být docela dobře ona :o)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj káťo, to odpovídá:)) byla jsem ve škole a pak jsem jela na kolej... ty máš teda štěstí na lidi:))))

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe, mě to vážně baví jezdit Prahou a sem tam mrknout nalevo napravo, jestli nezahlédnu nějakou známou tvář :oD

    OdpovědětVymazat