11. 4. 2008

Napsala jsem v práci článek...

ikona.svinim.perly- na tom není nic zvláštního, to je úplně noumální a očekává se to ode mě - a v diskusi pod zprávou se objevil příspěveček. To se taky stává celkem běžně; jenže co se tam tentokrát objevilo, to byla perla roku. A to prosím myslím vážně. Když jsem těch pár řádečků objevila, dostala jsem záchvat smíchu. Další hrdý příspěvek do mých osobních krásných ztrát...  

Práce mě dneska celkem solidně zmohla, po příchodu domů jsem zdlabala pizzu (dvě za cenu jedné na ISIC v Einstein Pizzerii, to se vyplatí, i když to s tou slevou nakonec tak žhavé nebylo... ale čas od času si člověk udělat radost může) - a pak jsem zapadla do postele a usnula. Vyhrabat se před hodinou ven byl nadlidský výkon. Ale udělala jsem dobře.

Brázdila jsem net a napadlo mě, že se mrknu, co dělají moje dnešní výtvory. Diskuse na internetu sice obvykle nečtu (a když to občas udělám, nadávám si pak do blbů a masochistů, co se tím dobrovolně rozčilují k nepříčetnu), ty pod svými články se ale občas prolítnout snažím, semtam se tam objeví rozumná poznámka.

Napsala jsem dneska zprávičku kratičkou hokejovou. Banální situace: trenérovi se před mistrovstvím světa omluvili další dva hráči. Vašíček a Martínek. Jo, při psaní titulku jsem si komické shody jmen všimla - pěkná dvojka, napadlo mě... Ale jaksi jsem přehlédla, že se mi do posledního odstavce vloudil taky Michálek.

Pozornému čtenáři to však neušlo. A tak se v diskusi objevil následující příspěveček: 

Prosímvás,
tak Vašíček ani Martínek nepojedou, Michálek možná...a jak je to s Pepíčkem, Pavlíčkem, Románkem, a Uďou ? Ti pojedou ? :-D
 

No comment.

Jen snad na závěr se sluší poděkovat tímto bystrému čtenáři za prodloužení života, které jsem si tímhle výtlemem přivodila :o)

2 komentáře:

  1. a jak je to se Šimíčkem aZubíčkem :-DDD Ne chybička se vloudí duležité je když to lidi vezmu sportovně

    OdpovědětVymazat
  2. jsešt jsem tam měla Krajíčka, ale ten už se do tý party tak nehodil :)))
    a nejvtipnější na tom je, že ona to nebyla chyba - prostě se tak ti hoši sešli... srandy plno :)

    OdpovědětVymazat