20. 11. 2007

Den přeslavný jest k nám přišel

neděste se, neplaším brzy... To se velké věci dějou - dnešek prostě není jen tak nějakej den!

Věc veliká první:

Kamarád - ten, o jehož svatbě jsem tu v červenci psala - má syna!!! MARTIN LOKVENC, "zatím malinkatej: 46 cm, 2580 g - však on ještě vyroste, zkuste na víkend přijet, oslavíme to!" (konec citace z SMS hrdého tatínka Milana Lokvence, dnešní ráno...) (nevím, ale mně 46 cm nepřipadá až tak malinkatejch, co myslíte? ;o) 

"...byla jsem v HB za K. a Martínkem. To je kouzelnej mrňous. Takovej hezoun sladkej.. už se těším, jak ho zapijem." (konec citace z SMS hrdé Tety Ajv) 

Věc veliká druhá -

 Terinka MÁ PRÁCI, aspoň zatím... absolvovala jsem pohovor v ARA (Aktuálně - Redakci Aktualit) Aktuálně.cz , na pondělí mám sjednanou první rozkoukávací službu... (další jsem si sjednala, abych vzápětí zjistila, že jsem se nechala unést euforií a neuvědomila si, že mám první prosincový týden školní fotokurs, takže dvě pracovní osmičky asi fakt nestihnu... inu nic, po poradě s diářem přeložíme na lepší termín). Snad se neukážu coby totálně na první pokus odstrašující a od další spolupráce odrazující příklad :o)

...a věc třetí - všimli jste si, že oba hrdí příbuzní malého Martina Lokvence ve svých smskách shodně zmínili zapíjení potomka? :) Takže aby si nemysleli, že si jejich potomka náležitě nevážíme, vyrazili jsme dneska do hospody: věc veliká třetí: Pilotěnko Morinek přijel do Prahy... a na koho si vzpomněl, že ho ožere??? no chudinka Terinka :o) Ale ať si Mory ožírá, dokud platí. Zítra prý jdem zase. Nejsem proti, dneska jsme poseděli fajn... je fajn posedět, pokecat, zavzpomínat a trošku si i zasentimentálnět... ale jen tak přiměřeně. A pak bloumat po známých místech, kam přitom člověka samotného nikdy nenapadlo zajít, potmě na Karlův most a bloudit po Malé Straně při hledání zastávky metra... a tak.

Morinku, bude to dobrý, musí. Jako že jsi mi spravil Potvoru blikací a přistával s ní na stole v Krásnejch ztrátách, a přinutil mě přestěhova prstýnky, a tak... víš jak. Bude to v cajku.

A tak... co vůbec dodat na závěr? Myslím, že obrázek postačí. Takže se seznamte - Martin Lokvenc... Možná je tohle vůbec první možnost, jak se můžete seznámit. A tak prosím - pomyslete na toho prcka a popřejte mu do života jen to dobrý... Nevadí, že se třeba neumíte modlit. Věřím, že upřímný přání dobra je stejně, ne-li víc než modlitba. A když budete u toho přání, zkuste si taky zbylým kousíčkem duše přát, ať se mně splní dnešní večerní přáni od přacího kamene z Karlova mostu... Nebylo pro mě.

Dobrou noc.

Martinek Lokvenc :)

  

2 komentáře:

  1. Vítám malého Lokvíka. Dost, že si tu. Už jsme si říkali tady v Brně, že se neobjevíš a ehjle:))
    Jinak celej tatínek, kukuč a postoj jako když Lokvíkovi sr. utrhnete škopka od úst:))

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák malej, od narození medializován. Celý život si s sebou ponese, že o něm psala \"ta\" ... (doplň vhodné synonymum pro \"urnalistku\"; jen aby to nebyl výraz ze slovníku kurzívou mluvícího bonmotisty z Nového Veselí).

    OdpovědětVymazat