26. 7. 2007

Dublinský deník 1: Welcome to Ajrlend, vole!

Autentický přepis záznamů z Irského deníku... díl první - Cesta aneb Jak jsem se definitivně zbavila letištní fobie

Je 9-40 ráno a já sem hrdě píšu první záznam. Nacházíme se v bezcelním prostoru ruzyňského letiště, terminál 1... kufry (zalarvené) nám už odjely, prošly jsme pasovou kontrolou... a přesně za hodinu se Boeing 747-400 s náma na palubě odlepí od české hroudy a nabere směr Dublin... UÁÁÁÁ!!! Za půl hoďky si jdem sednout do letadla. Koukáme na něj z okna, je hezký :) Piju čokokávu za 20,- a Míša cappucino za 0,75 eur... a už jsem klidná. Už není cesty zpět :)
Míša volá domů
Mám s sebou kytaru i s Kocourem!!! Platilo těch 12 kg na palubu, ne těch 5, co mystifikovali v letence.
Chtěly jsme koupit bechera ve freeshopu, ale maj to divně a klamavě značený, takže nechť si trhnou. Všecko OK. Takže zatím pápá. Nashle v letadle :o)

BUDE SE HODIT V DUBLINU:  výdej zavazadel = BAGGAGE CLAIM

PS: Ajv prý pravila, že kdo sedí v letadle vzadu, přežije někdy i těžký nehody. Máme fajn vyhlídky =)


10:30
Sedíme v úplně poslední řadě vlevo, sedadla 25 A a B. Míšu jsem charakterně pustila k okýnku. Odbavení a kontrola věcí proběhla OK, proti kytaře nikdo ani nežblept!!! (Strašně mě uklidňuje...)
Všechno je v nejlepším ajku. Už nám hučí motory :o)
Za 10 minut startujeeeeeeeem!!!
DUBLINE, TĚŠ SE A BOJ SE =o)

PS: Při vlezu na palubu jsme zdarma dostaly noviny. Bodejť by ne, jsou včerejší... Ještě že jsem ty moje nechala u Ajv.
Míša zkoumá blicí pytlík a tvrdí, že je moc malej. Cvok =o)

11:00
LETÍME!!!
Míša se rozplývá: TO JE LEPŠÍ NEŽ ZAJEČÍ!!!
Nabíráme výšku, za 20 minut bude papu!


Kapitán Soldán
CHeb - Dortmund - Amsterdam - Norwich (?) - Manchester - Liverpool - Dublin

Míša praví: kapitán Soldán? ještě že ne Morkus - to bych asi leknutím použila pytlík!!!  :oD


12:00
Dole je asi MOŘE!!! Letíme hodinu, tzn. 700 km za námi (Praha-Dublin= 1500 km) Dole je Kanál nebo něco podobnýho, a něco se tam blejská, Míša tvrdí, že to jsou větrný mlýny na vodě =o)
Vidíme dvě cizá letadla... jak JEDOU =o)
Dole jede parník! (nebo trajekt)

12:50
Za 20 minut přistáváme... pod náma je Irsko!!! Letadlo dělá vžž nahoru a vžž dolů a mně zaléhaj ušíčka.

13:00
Bolí mě uši. Holčičku naproti taky...

--------------------------------------------

Tady záznamy končí. Postřehy z dublinského letiště, úvahu o TYČI na O´Connel street, sprostovýlevy ke kufru a šťastně zakončenou busovou anabázi - na to se těšte někdy příště, teď už je moc pozdě, jsem přiopilá dvěma panákama becherovky a chce se mi ukrutně spát.
Zítra bude těžkej den. Nechat si udělat klíč, koupit simku, deku, pláštěnku a jídlo... a ODPOLEDNE jdem na GRAFTON STREET... hrát a vydělávat
Dobrou noc - první z Irska... :o)

2 komentáře:

  1. ha! tyvado děsně se stydím, že to píšu až teď- Baruška mi dneska řekla, že tady máš z Irska okolo 20 příspěvků,(konečně vim, cos psala celý ty dlouhý večery:-D) tož tak sem se začervenala a teď si čítám- fakt dobrý:-) úplná nostalgie na mě přišla

    OdpovědětVymazat
  2. no tyvado, nemluv mi o nostalgii... my s rezou hranickou kdesi na cestach potkaly takovej ten veelikej komin... a ja koukla na nej dolu a pak ty oci jely nahoru... a na co sem si nevzpomnela... uplne me zabolelo u srdce :o( porad ji cejtim pod rukama... co myslis, ze tam bez nas dela, kdyz uz ji nikdo tak ohromne neobdivuje? nikdo nemuze milovat Tyc vic nez my... ach jo

    OdpovědětVymazat