20. 10. 2013

Konference Madeira (říjen 2013)


Nějakým hnutím osudu se stalo, že mi přijali dva příspěvky na dvě zahraniční konference, a obě se sešly asi během čtrnácti dnů. Jen, co jsem se vrátila a aklimatizovala z Denveru, čekala mě Madeira. Konference jako taková byla sice slabší, i když mnohem přívětivější a domáčtější než ta obrovská denverská... ale co mě fakt okouzlilo, byla Madeira. Krásnej ostrov plnej kytek. Musím se sem vrátit.





V dějišti konference. Fakt jsem na seznamu!



Počasí je tu jako na houpačce. Chvíli je modro a jasno, a za okamžik se přižene bouřka jako ďas.




Není kopeček zmrzliny jako kopeček zmrzliny. Tyhle dva byly za regulérní velkou a poctivou svačinu.


Uprostřed města se táhne koryto kanálu. Buď tam dřív bývalo mnohem víc vody, nebo to slouží jako pojistka při přívalových deštích.



Keška.







Tahle rostlinka mě tady okouzlila asi nejvíc. Musím zjistit, co to je.



Keška. Pěkná. Letištní.


Madeirské letiště patří k jedněm z nejzajímavějších v Evropě. Dráha je prodloužená na náspu až do moře. A u dráhy stále pro jistotu hlídkují hasiči. No... tak jo.






Přestup a přenocování v Portu. V noci jsem přiletěla, ráno odlétám.

Přestupní prostor. Spousta míst k ulehnutí a nikde žádní lidi. Skvělý!

Takže dobrou noc. :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat