24. 12. 2010

Hezké a klidné svátky a p.f. 2011...

Krásné a především klidné (letos ten klid ocením, jako snad ještě nikdy :o) Vánoce vám všem, kteří sem zabloudíte záměrně nebo náhodou... a naviděnou v novém roce.

6 komentářů:

  1. pohodové Vánoce a úspěšný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za návštěvu i za přání :o) A taky, taky. Ať máte fajn novej rok i tam na Severu :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakr, já jsem opožděnec! Snad se nezlobíš. Děkuji ti za krásné přání, kartu, která bude provázet mou malou chlupatou cestičku napříč galaxiemi i lidským vnímáním. Jsi úžasné letadlo! :))

    OdpovědětVymazat
  4. strašně moc se zlobím, hrozně moc se zlobím a až Tě potkám, vcucnu Tě do motoru a sežeru!!!! :o)))
    Ale ono to natruc určitě nevyjde, protože když jsem sem neprozřetelně dala přání dobrých cest pro všecky, kdo si to přečtou, tak určitě budeš mít kliku a vyhneš se mi, než z toho obrovského naštvání vychladnu :o)

    Ale moment, možná vychladnu už i dřív. Taková představa chlupatejch cestiček je ohromně příjemná.... na takový chlupatý cestičce si člověk musí připadat pořád, jako by nosil chlupatý ponožky. To zní naprosto nebesky! Tak to já asi nikoho požírat nebudu, ale občas si najdu vychladlou cestičku a pěkně si po ní pohladím kolečka (jaký to dvojsmysl se mi povedl! :o)

    OdpovědětVymazat