27. 11. 2010

My zahraničáci z ÅA

Kdysi strašně, strašně dávno (asi před dvěma měsíci) jsem tu tesknila, jak se mi povedlo neobjevit se na oficiální skupinové školní fotce všech zahraničních studentů. Taky jsem se zmínila, jak mě Franzi utěšovala, ať si z toho nic nedělám, že mě dolepíme Photoshopem. A já slíbila, že až fotka bude, podělím se o ni s váma. Vy už si to možná nepamatujete, ale já jo. A fotka už je a sliby se maj plnit (a Vánoce budou za chvíli, takže není co řešit). Takže - to jsme my, zahraniční studenti podzimního semestru na Åbo Akademi.
erasmus.students.in.turku.autumn.2010
Protože já říkám - na co Photoshop? Machr dokáže zázraky i s Malováním :o)
PS: Koho by fakt zajímaly originální fotky, najde je zde: Åbo Akademi Orientation Course

2 komentáře:

  1. Téda, jsi nejhezčí ze všech!!! Streptokočku si klidně adoptovat můžeš, má milovaná Catsbury se spustila s nějakým mě neznámým streptokocourem, takže koťat mám až dost:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dubious cat:
    No žejo!!! :o) Taky si skromně myslím... Jé, tak to já si pro streptokotě zajdu, jen co mu připravím pelíšek někde v koutě, tak vzácný zviřátko nemůžu dotáhnout jen tak někam...

    OdpovědětVymazat