21. 8. 2009

Můj život slovy jiných

ikona.thoughtsNa Facebooku se ke mně dostala zajímavá věc. Trošku to připomíná takové ty nekonečné a časově náročné mailové dotazníky; tohle ale mnohem zajímavější. V čem to spočívá? Odpovídáte na otázky názvy písní JEDNÉ skupiny či interpreta. Neváhala jsem a zkusila to taky (po vyřešení dilematu jestli U2 nebo Pink Floyd - rozhodla jsem se pro U2, rozhodně to vyzní optmimističtěji :o) - a výsledek se mi docela zamlouvá. Nezkusíte to taky? Pod článkem v komentářích je místa dost... Budu se případně těšit!

My Life According to...
(Můj život podle...)


Using only song names from ONE ARTIST, cleverly answer these questions. (...) Try not to repeat a song title. It's a lot harder than you think!

Použij pouze názvy písní od JEDNOHO INTERPRETA, abys odpověděl na následující otázky. Snaž se názvy písní neopakovat. Je to těžší, než si myslíš!


My Life According to U2
(Můj život podle U2)


Are you male or female? (Holka nebo kluk)
Miss Sarajevo (nevyžaduje překlad :)


Describe yourself: (Popiš sám sebe)
I Still Haven't Found What I'm Looking For (Stále jsem nenašel, co hledám)


How do you feel: (Jak se cítíš)
Stuck in a Moment (Zaseknutý v okamžiku)


Describe where you currently live: (Popiš místo, kde v současnosti žiješ)
Where the Streets Have No Name (Kde ulice nemají jména)
City of Blinding Lights (Město hasnoucích světel)


If you could go anywhere, where would you go? (Kdybys mohl jet kamkoli, kam by to bylo?)
Mysterious Ways (Tajuplné cesty)


Your favourite form of transportation: (Oblíbený způsob dopravy)
The Fly (doslova Moucha; fly = létat)


Your best friend? (Tvůj nejlepší přítel)
An Cat Dubh (Černá kočka, ale pozor, je to IRSKY (pokud vím, tak jediná věc U2 s irským názvem) - i to má svůj význam...)


You and your best friends are: (Ty a tvůj nejlepší přítel jste...)
Original of the Species (Originály svého druhu)


What's the weather like: (Jaké je počasí)
Bad (Špatné)


Favourite time of day: (Oblíbená denní doba)
Beautiful Day (Nádherný den)


If your life was a TV show, what would it be called: (Kdyby byl tvůj život televizní pořad, jak by se jmenoval)
Light My Way (Projasni mou cestu)


What is life to you: (Co je pro tebe život?)
Walk On (Jít dál)
Sweetest Thing (Nejsladší věc)
 

Your relationship: (Tvůj vztah)
Love is Blindness (Láska je slepota)


Your fear: (Tvůj strach)
Sunday Bloody Sunday (Neděle, krvavá neděle)


Advice to others: (Vzkaz ostatním)
Trying to Throw Your Arms Around the World (Pokuste se obejmout svět)


Thought for the Day: (Myšlenka dne)
Sometimes You Cant Make It On Your Own (Někdy všecko nemůžeš udělat po svém)


How I would like to die: (Jak bys chtěl zemřít)
Window in the Skies (Okno v obloze)


My soul's present condition: (Tvoje současné duševní rozpoložení)
Running to Stand Still (Běžím, abych alespoň stála)


My motto: (Tvoje motto)
Still Haven't Found What Im Looking For (Stále jsem nenašel, co hledám)


Zajímavé, co všecko může člověk říct slovy jiných... Někdy to dá dost práce, někdy pak ale výsledek možná sedí líp, než kdyby se to snažil říct sám svými slovy. Nechcete to zkusit taky? Zkopírujte část s otázkami a moje odpovědi přepište svými. Nemusíte třeba odpovídat na všecky... A nezapomeňte napsat, kterou kapelu nebo interpreta vykrádáte... :o) Budu se moc těšit.   

6 komentářů:

  1. Škoda že tu nemáš palec nahoru, protože sem patří! Mohla bys všechno shrnout - Bon Jovi: It\'s My Life.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tady Ohodnoťte článek - mezi koncem mýho textu a komentářema :) Jon Bon Jovi taky není špatnej, ale naboural by mi tu pěknou celistvost...

    OdpovědětVymazat
  3. Pohlédnu do Teriskopu a vidím tvé duše stopu

    nádherné, líbí

    OdpovědětVymazat
  4. vítej, tuláku po hvězdách... zrovna dneska jsem koukala k Tobě na blog a říkala jsem si, kam Tě asi vítr zavál a jestli se kdy zase ohlásíš... a ona hned návštěva doma se urodila :o) I děkuju a jsem ráda, že se líbí... a zrovna u Tebe by mě zajímalo převelice, zdali bys neměl chuť taktéž vyplnit... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si s dovolením vyplnil! Taky znám jednu všeshrnující a všerelativisující odpověď, ale naštěstí stejní autoři mají mnoho plnovýznamových titulů - nuže, můj život podle Voskovce, Wericha a Ježka:

    Are you male or female? (Holka nebo kluk)
    Pochod stoprocentních mužů

    Describe yourself: (Popiš sám sebe)
    Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní

    How do you feel: (Jak se cítíš)
    Rub a líc

    Describe where you currently live: (Popiš místo, kde v současnosti žiješ)
    Nebe na zemi

    If you could go anywhere, where would you go? (Kdybys mohl jet kamkoli, kam by to bylo?)
    Evropa volá

    Your favourite form of transportation: (Oblíbený způsob dopravy)
    Stonožka
    Chodidla

    Your best friend? (Tvůj nejlepší přítel)
    Strejček hlad

    You and your best friends are: (Ty a tvůj nejlepší přítel jste...)
    Civilizace

    What\'s the weather like: (Jaké je počasí)
    Tragédie vodníkova

    Favourite time of day: (Oblíbená denní doba)
    Proč nemohu spát

    If your life was a TV show, what would it be called: (Kdyby byl tvůj život televizní pořad, jak by se jmenoval)
    Kat a blázen

    What is life to you: (Co je pro tebe život?)
    Život je jen náhoda

    Your relationship: (Tvůj vztah)
    Není-li tu ta...
    Půl párku

    Your fear: (Tvůj strach)
    Svět patří nám

    Advice to others: (Vzkaz ostatním)
    Nashledanou v lepších časech

    Thought for the Day: (Myšlenka dne)
    Svítá

    How I would like to die: (Jak bys chtěl zemřít)
    Hej rup

    My soul\'s present condition: (Tvoje současné duševní rozpoložení)
    Klobouk ve křoví

    My motto: (Tvoje motto)
    Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní

    OdpovědětVymazat
  6. to je perfektní, díky moc!! Přiznám se, že mě tihle pánové nenapadli, a přitom se k tomu jejich songy přímo nabízej... zejména Advice to others nebo Your best Friend se vyvedly. Dík Ti tedy velice a já pod časovým tlakem opět prchám věnovat se práci veřejně prospěšné... hej rup!

    OdpovědětVymazat