24. 1. 2008

Další pracovní den, tak čím si ho tak zpříjemnit...

ikona.aktualneDobré ráno přeje pracující lid, který má za sebou úspěšně ranní monitoring tisku a již stihl obvolat soudního mluvčího a vyslechnout ukecanou přednášku na téma konkurzních řízení... Ve volné chvíli proto jest opět nutno pozastavit se a pomyslet na něco hezkého... A jakože dneska to jde.
Hezký je fakt, že nejsem tak utahaná jako včera. Překvapivě. Poté, co jsem sebou málem únavou majzla při nákupu během cesty na kolej a potom usnula jako kotě, abych při večerní procházce zase oživla a šla spát opět v jednu (ale pozor, lepší než předevčírem... plán posunu večerky na snesitelnější dobu se daří), jsem dneska byla připravená na nejhorší. Nejhorší nepřišlo, teda zatím. Nezakřiknout to.
Moc hezké je to, pro co si zajdu hned po práci. Včera jsem zjistila, že mi přišla první výplata a to bych to nebyla já, kdybych si neřekla, že si udělám velkou radost a koupím si něco, co mi zůstane jako památka na moje první zasloužené peníze... Rozhodla jsem se podpořit hudební průmysl a koupit si ORIGINÁLNÍ cédéčko. Sice ho mám vypálené už skoro dva roky, ale co na tom, ono je naprosto dokonalé a má tak úžasný obal a knížečku... Včera jsem si ho v újezdském bazárku objednala za nějaké tři stovky, co to je? To do fantastického pana interpreta, Pana s velkým P, s radostí vrazím. Jo, kdyby tolik stálo každé cd, možná bych si přestala přepalovat. Jo a zajímá vás, komu jsem se rozhodla věnovat své srdce, uši a velkou část týdenního rozpočtu? Počkejte si na večer nebo zítřek, budou se konat velké oslavné ódy :o)
Pěkná je i představa dnešního večera. Konečně si zaslouženě ulevím od práce, a to hned několikrát: Nejprv vyrážíme na sraz redakce *DEGÉN TV* s velkou částí našeho fanklubu. Kamarád Aleko totiž sehnal film August Rush, po kterém Paaja už nějakou dobu slintá a já si s chutí dám říct. Takže večer máme scuka v baru jménem Krásný ztráty (kam bych se těšila už jen proto, anžto jsem tam tento rok ještě nebyla a personál si musí myslet, že jsem se uchlastala o Silvestru, když mě už tak dlouho neviděli =o) Kamarád nám při té příležitosti předá film, my mu představíme někoho velice zajímavého (mrk, klik), hodíme řeč a tak. A potom hurááá na koleje a bude filmový večer a noc. K tomu si koupíme flaš vínka, Paaja má ve skříni basu gambáčů, já si můžu namíchat Smetanový drink... prostě se budem mít dobře.
Asi mě čeká docela fajn den, psaní blogu splnilo svůj účel :o) Tu nejveselejší a nejoptimističtější věc jsem si ale nechala na konec:
Včera jsem ve firemním mailu našla kouzelnou zprávu od šéfa, starou sice už od pátku, ale stejně...
Tomu se prostě říká nadstandartní péče o zaměstnance :))) Schválně, komu z vás šéf rozesílá maily, abyste se šli laskavě nadlábnout? Jó, někdo si prostě umí vybrat flek. A kdo neumí, čumí... a slintá :oD 
From: Unger Jakub
Sent: Friday, January 18, 2008 12:39 PM
To: NC aktualne
Subject: jidlo, dil 2
Importance: High

na malem stolku mate dalsi svacinku

4 komentáře:

  1. Korektůra proběhla úspěšně, přenesla jsi na mě kus svého těšení:) Ach, August Rush, ach. A taky půjdu, a zakoupím originál nejmenovaného CD. Značka: AR

    OdpovědětVymazat
  2. Udělej si radost, ale nezapomeň , že budeš mít ještě větší radost, když uděláš radost i druhejm... z první výplaty... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle část fanklubu je skutečně mohutná, zase nemohu dopnout kalhoty :-D. A jinak - *natěšeník*.
    Teď mi to došlo!!!! Tam bude i..??? Jooo??? A já nejsem oholen! Já nejsem upraven! Já mám kruhy pod očima!!! To bude trapas!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Šéf má starost, abys nezhubla? To mi připomíná tvorbu Fleše v žur. prváku a doc. BO s jejím obloženým pečivem :o) Přeju ti to a tiše závidím...

    OdpovědětVymazat