25. 4. 2019

Výšlap Loučeň - Benátky nad Jizerou (30. 3. 2019)

Výšlap Loučeň - Benátky nad Jizerou (30. 3. 2019) - opět po keškové sérii. Krásnej výšlap do půvabnejch končin, cesta městečky, chození lesem a objevování studánek.




Studánka U Boží vody u Loučně, bohužel neteče. Vody je málo.






Zpátky v civilizaci, Loučeň. Mají tu krásnej zámek s labyrintáriem, leč to jsem nenavštívila, táhlo mě to do lesů a pryč od lidí. Ale zmrzlinou v černým kornoutě jsem nepohrdla, to jsem nemohla nevyzkoušet. Nebylo to špatný. Asi jako kdyby se upekl kornout z těsta na černý sušenky.


Vskutku vzdálené obce.




Pustiny...





Další studánka, opět s vodou na štíru.



Až tady - u Havranské studánky - jsem se napila dosyta, dobré vody nabrala a užila si radosti z návštěvy pramene. Nádherné a vlídné místo.






Obědová pauza na břehu rybníka. Odpočinout ušlejm nohám, pojíst a hledět na vodu. Jo, dovolená all inclusive má taky něco do sebe.. ale tohle ke štěstí stačí taky. Bohatě.


Růžové stromy by sice mohly připomínat sakury a Japonsko...

...ale ve skutečnosti jsem v Koreji.



Krásnej den to byl.

Žádné komentáře:

Okomentovat