3. 9. 2010

Finská bunda do finskýho nečasu

ikona.finsko...a teď ať si prší a fičí! Po nočním City Race jsem došla k závěru, že na tři podzimní větrný a poprchavý měsíce opravdu nebude stačit ani letní šusťákovka, ani kožený sako. Takže jsem vyrazila do nákupního centra s jasným cílem: nepromokavá prodyšná podzimní bunda, do města i na sport, pokud možno na mně obstojně vypadající, nemrzdí a špínovzdorné barvy. Hodinu jsem strávila váháním, zkoušením a konzultacema s prodavačkou i domovem... a nakonec jsem si odnesla tuhle. Má vydržet i silnější a delší déšť a má spoustu sofistikovaně skrytých kapes, rozepínadel a utahovadel (když jsem zjistila, že si můžu protiprůvanový vnitřní lem utahovat z kapsy, už jen čekám, kdy objevím skrytou šňůru kolem krku na snadné spáchání sebevraždy :o). Původně stála 280 éček, takže by tam nějaká ta kvalita bejt fakt mohla. Je to finská značka - a kdo jinej, než Finové, by měl vědět, jak se bránit nečasu? :o)

PS: Po pořízení fotodokumentace jsem došla k závěru, že jsem se minula výběrem povolání. Měla jsem se stát modelkou.

bunda-nova-finska

5 komentářů:

  1. Více kapes se u mě rovná více času při hledání všeho možného :) Ale bunda moc hezká :))

    OdpovědětVymazat
  2. to sice jo, ale taky vic ulozneho prostoru - a to je to, oc bezi :o)
    PS: vitej zpet...

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě madelkou, to by ještě scházelo.
    Zdar a dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  4. já si právě myslím, že takový nějaký reprezentativní a prestižní povolání nám v rodině chybí... :oD

    OdpovědětVymazat