24. 5. 2012

Budu se stěhovat... na druhou

Milí čtenáři, příznivci staří i noví, věrní v dobrém i ve zlém,
říká se, že je lepší vyhořet než se stěhovat. V dohledné době si pravdivost tohoto rčení otestuju i já. A to nejen ve skutečnosti, ale i virtuálně. Teriskop se stěhuje.
Stala se totiž věc překvapivá a nemilá. Bloguje.cz, kterého jsem se i přes mnohé výhrady držela od začátku své blogerské kariéry, KONČÍ. A to znamená, že končí i blogy jím spravované. Tedy i Teriskop. /Děkuji tímto millionkráte a ještě jednou Kojotovi za upozornění!/

Zvažovala jsem, co s tím. Došla jsem k závěru, že tedy konečně využiju svůj "rezervní" blog, vytvořený kdysi v záchvatu zuřivosti na nepřizpůsobivý vzhled zdejšího Teriskopu. Rezervní blog je na googlím systému, takže se dá doufat, že ho nestihne podobně trudný úděl jako Bloguje. Stěhovat se za pár let znova, to by mi asi už cáklo.

Takže, co teď? Do konce června postupně přesypu všecky staré příspěvky /ano, máknu si a vím to/ na Blogspot. Překopíruju tam i staré komentáře – stanou se součástí článků.

A co vy s tím?

  • uložte si NOVOU adresu blogu:

http://terimila.blogspot.com

/terryle už mi někdo zákeřný vyfoukl/

  • pokud na můj blog odkazujete ze svých stránek, prosím, upravte si včas odkaz.
  • přejte mi pevné nervy, hodně vytrvalosti a rychlou myš :o]

Komentáře z Bloguje.cz:


[1Kojot (mail - www - plácnuto do větru 29.05.2012, 13:19:23)

Rádo se stalo :-) A nebylo by možné to na ten Blogspot importovat jako XML záloha?



[2Kojot (mail - www - plácnuto do větru 29.05.2012, 13:20:28)

Nějak podobně tomuto postupu:
http://tasselhof.com...ordpress.php



[3TeriS ( plácnuto do větru 29.05.2012, 15:40:13)

Kojot: Díky moc za odkaz! :o) XML záloha mě napadla hned jako první, jenže kdesi nastal problém a blog se mi nevyexportuje celý, z neznámého důvodu se zasekne asi v pětině. Došla jsem k závěru, že si udělám statickou zálohu tohohle blogu /ono by se mi po něm stýskalo i vizuálně, jsem člověk sentimentální/ a postupem času, jak se mi bude chtít, časem příspěvky prostě ručně překopíruju do archivu blogspotu. Mám opcit, že to je rychlejší, než identifikovat prvky v příspěvcích, které teď dělají potíže té xml záloze...



[4Kojot (mail - www - plácnuto do větru 29.05.2012, 19:30:44)

To zní rozumně. Já ještě váhám, jak to provedu. Asi počkám na cenovou nabídku, s níž přijde Dent pro aktivní blogery.
Jo - Dent udělal také tento formulář:
https://docs.google.com...FVjWHc6MQ
vytvářející adresář lidí, kteří odešli z Bloguje.


4 komentáře:

  1. Terí, zdravím.
    Jelikož jsem strašně zmatená, uchýlila jsem se na
    www.kashika.pise.cz
    kde se mi to zdá pro mě nejsrozumitelnější...

    Zdravím!!!!
    Kashika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kash, taktéž moc zdravím! Netušíš, jak ráda Tě tu vidím. Tvou novou adresu ukládám a přidávám do oblíbených odkazů :o] Doufám ale, že starý blog zarchivuješ - byla by ho věčná škoda...

    OdpovědětVymazat
  3. Nastoupeno, naloženo, opraveno. Těším se na bezva let.

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej na palubě, Čerfe. Doufám, že se bude líbit i tady.

    OdpovědětVymazat